субота, 3 листопада 2018 р.

Модуль 8


Результат пошуку зображень за запитом "рефлексія модуль 11"

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». В ході тренінгу: дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в дітей навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних вихованцями знань упродовж проекту; спроектувала свою систему оцінювання; для себе остаточно підтвердила, що оцінювання неодмінно зосереджене на потребах учнів, не повинно виконувати каральні функції, а проводиться з діагностичною метою. Найголовніше в оцінюванні – це виявлення найслабкіших місць, прогалин у знаннях, уміннях, навичках вихованців. Результатом оцінювання повинна бути ретельно спланована індивідуальна робота з дітьми, яка і усуне всі недоліки попередньої роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар